#ВетЛікБез: гризуни. Те, що мусить знати добрий господар гризуна

На сьогоднішній день, такі гризуни, як кролики та морські свинки – найбільш поширені домашні тварини, поруч з собаками і кішками. Проте, незважаючи на популярність, широкому загалу дуже мало відомо про специфіку утримання гризуна, хоча б у порівнянні з більш звичними кішками і собаками. Дана публікація має на меті познайомити кожного з тих, хто цікавиться життям братів наших менших, з деякими важливими особливостями гризунів, і, несучи знання в маси, тим самим допомогти їм – хтозна, можливо, колись якийсь з маленьких любителів погризти отримає  додаткові шанси на отримання необхідної допомоги в разі виникнення загрози життю і здоровʼю тварини, якщо трапиться так, що в критичний момент поруч опиниться хтось, кому відомі нижчевикладені найважливіші речі.

Найхарактернішою особливістю гризунів є анатомічна будова зубів.
Зокрема, зуби в них ростуть впродовж всього життя, і тому їх необхідно підпилювати.

Причинами того, що коронки зубів, трапляється, відростають аж занадто, може бути наступне:

• відсутність грубих кормів, чи спеціальних точильних каменів,
  • нераціональне харчування,
  • генетична схильність.

Багато хвороб гризунів пов’язані саме з неправильним утриманням і годівлею. Тому, корм для таких тварин мусить бути високоякісним. За умови вигодовування неякісними кормами тварина може отруїтися токсичними речовинами, які містяться в низькоякісних кормах.

Те, про що мусить знати добрий господар тварини-гризунаКрім цього, у тварин, які харчуються сіном – морських свинок, кроликів, хом’яків – іноді трапляються абсцеси й інші гнійні захворювання.

До того ж, у гризунів частіше виявляють пухлинні захворювання, а отже своєчасне звернення до ветеринарного лікаря є критично важливим, оскільки може попередити розвиток злоякісної пухлини і метастазування – адже вчасне виявлення, на ранній стадії, суттєво збільшує шанси маленького пацієнта на порятунок.

Варто також зазначити, що лікування гризунів доволі значно відрізняється від лікування собак та котів, оскільки вони виявляють непереносимість певних препаратів внаслідок відмінностей у обміні речовин, та складності підбору доз ліків.

Тому, однозначно правильніше, якщо такою особливою твариною, як гризун, займатиметься вузький спеціаліст – лікар-ратолог.

Записатись на прийом до лікаря-ратолога у ветеринарну клініку «Vet House» може кожен бажаючий, попередньо зателефонувавши за наступними номерами:

☎ 097 408 0969
☎ 063 671 4335

Працюємо без вихідних.

2015 - 2018 © Ветеринарная клиника «Vet House» , г.. Винница

ВЕТЕРИНАРНА АПТЕКА

Log in with your credentials

or

Forgot your details?